{{ مرجع فیلم آموزش فارسی }}{{ دانشجویار }}

{{ مقالات و پروژه های دانشجویی }}

ساعت مچی چنل شنل Channel سنگدار سفید

 

access
مدرس : موسوی
قسمت : 1-5

آشنایی با پایگاه داده (Data Base) :

پایگاه داده مجموعه ای از داده های ذخیره شده ی مرتبط با هم و باساختاری منظم است.در واقع پایگاه داده ، یک لیست سازماندهی شده ی هد فمند از اطلاعات است.

که اجزای ان با هم در ارتباط هستند.نرم افزار Microsoft Access یک پایگاه داده است.

هدفی که از طراحی یک پایگاه داده دنبال می شود شبیه هدفی است که کاربران صفحه گسترده دنبال می کنند با این تفاوت که حوزه ی کاری و حجم اطلاعات در پایگاه داده

بسیار جامع تر از صفحه گسترده است.از طرفی امکانات پایگاه داده ای موجود در نرم افزار های مانند Access در نرم افزار هیا مانند صفحه گسترده وجود ندارد.

ساعت مچی چنل شنل Channel سنگدار سفید

4kia.ir filesell دانلود پروژه
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,

] [ 1:9 ] [ ایران ]

[ ]

 

majmueye blend

نرم افزار Blend جزو پرطرفدارترین ابزارهای طراحی بخش گرافیکی نرم افزارهای حرفه ای WPF است.به کمک این نرم افزار می توانید برای نرم افزارهایی که تحت WPF و C#.NET طراحی می کنید،انواع افکت های گرافیکی،انیمیشن های دو بعدی،کنترلهای سفارشی(Button,Textbox و …)،ترکیب رنگ و … ایجاد کنید و خروجی XAML بگیرید.نکته قابل تامل WPF این است که برای پردازش افکت های گرافیکی بر خلاف Windowns Application که از API های ویندوز و CPU استفاده می کنند، از پردازنده کارت گرافیک و DirectX استفاده می کند که این باعث کارکرد خوب برنامه موقع نمایش یک افکت با سرعت بالا روی صفحه می شود.
نکته جالب دیگر این است که برنامه های WPF به رزولیشین صفحه وابسته نیستند و با تغییر رزولیشین صفحه باز هم برنامه شما به درستی در صفحه نمایش داده می شود.

استاد:جناب مهدی فرزاد

4kia.ir filesell دانلود پروژه
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:,

] [ 6:12 ] [ ایران ]

[ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
4kia.ir آموزش زبان نصرت در 90 روز ( نسخه صادراتی ) 2013